Έρευνα: Καθαρίζουμε όλη μέρα και τρώμε… μακαρόνια

Του Κρίτωνα Καψάλη

* Κοινωνιολογική ακτινογραφία στο καλάθι της οικοκυράς

Δραματική ήταν η αύξηση του συνολικού τζίρου του λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο του 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό. Αυτό οφείλεται, σύμφωνα με ανάλυση της RetailZoom, στο ότι οι πωλήσεις στις μισές περίπου κατηγορίες προϊόντων κτύπησαν κόκκινο. «Βασιλιάδες» των πωλήσεων, τα καθαριστικά και τα απολυμαντικά. Σαφέστατα λοιπόν θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αν προκύπτει κάτι θετικό από την πανδημία είναι ότι οι Κύπριοι από καθαροί σήμερα είναι πεντακάθαροι. Οι υπόλοιπες καταναλωτικές κατηγορίες παραμένουν σταθερές.

Αναλυτικότερα για τον μήνα Μάρτιο παρατηρούμε:

  1. Αύξηση της συνολικής κατανάλωσης σε προϊόντα λιανικού εμπορίου λόγω περιορισμού στο σπίτι σε συνάρτηση με άλλους προφανείς λόγους: α) δεν υπάρχουν εστιατόρια και καφετέριες, ξενοδοχεία κ.λπ., β) οι οικογένειες περνούν περισσότερες ώρες στο σπίτι.

Πρέπει να συνδεθείτε / κάνετε εγγραφή για να διαβάσετε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ